Forum

Katarzynki - Stokówki prążkowane - Lineolated parakeets :: Forum :: Hodowla ajmarek prążkowanych :: Porady
 
<< Poprzedni temat | Kolejny temat >>
Katarzynki - Początek
Moderatorzy: administrator, tweetusia
Autor Odpowiedzi
GOLUMN
wto gru 01 2015, 10:57
Zarejestrowany #133
Dołączył: pon lis 30 2015, 11:31
Miejscowość: Inowrocław
postów: 4
Witam wszystkich.
Jestem początkujący jeżeli chodzi o hodowlę papug i będzie to moja pierwsza z nimi przygoda.
Szukałem w internecie i na różnych forach jakie papugi byłyby dla mnie odpowiednie.
Wybór padł na Łąkówki Wspaniałe.Praktycznie byłem już zdecydowany ale zupełnie przypadkiem natknąłem się na Katarzynki,które podobno są mniej kłopotliwe w hodowli.
Nie są może tak kolorowe jak Łąkówki Wspaniałe ale mają w sobie to coś.Po prostu jak oglądam ich zdjęcia i filmiki to się uśmiecham.:)
Proszę was o rady.
Chciałbym kupić 2 pary Katarzynek.Fajnie by było w różnych kolorach ale od początku.
Myślałem o takiej klatce:
[link]
lub
[link]
Czy mogę trzymać 2 pary?
Gdzie można je kupić?
Co w klatce z Katarzynkami powinno się znaleźć?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
Powrót do góry
miniuwka
pon gru 07 2015, 06:00
Zarejestrowany #50
Dołączył: wto lip 27 2010, 08:54
Miejscowość: Dolnośląskie
postów: 51
Witaj
Ta piewsza klatka jest lepsza.Bez problemu możesz trzymać razem dwie pary.To są brdzo społeczne papugi.
Ja ostatnio odzieliłam poszczególne pary i mam taki hałas.Razem były spokojne,a teraz ciągle się nawołują.
Jest taki hałas,że nawet zagłuszają gromadkę falistych.
Powrót do góry
GOLUMN
pon gru 07 2015, 09:55
Zarejestrowany #133
Dołączył: pon lis 30 2015, 11:31
Miejscowość: Inowrocław
postów: 4
Dziękuję za odpowiedź.
Co w klatce z Katarzynkami powinno się znaleźć?
Czy mogę trzymać 2 pary lub kilka sztuk?
Czy ma znaczenie ile będzie samiczek a ile samczyków?
Gdzie można je kupić?
Może jakiś kontakt na sprawdzonych hodowców?



[ Edytowany pon gru 07 2015, 09:56 ]
Powrót do góry
administrator
pią sty 29 2016, 02:44